Veel gestelde vragen

Heeft u een Showroom?
Ja, onze showroom is te bezichtigen van maandag t/m zaterdag van 10.00 - 17.00 uur

Het adres van onze showroom is:
Esdoornlaan 40
1521 EB Wormerveer (circa 15 min. rijden vanaf Amsterdam)
Tel. 075 - 6210015 ( tussen 10.00 uur en 17.00 uur)

Bij Showroom vindt u de exacte routebeschrijving (onder het filmpje en de foto's van de showroom)

Kunnen wij de producten zelf ophalen in Wormerveer?
Alles wat we op voorraad hebben kunt u ook zelf ophalen.

Heeft u grotere foto's van uw producten?
Ja. De artikel afbeeldingen komen automatisch voorbij. Mochten deze foto's niet duidelijk genoeg zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen voor grotere foto's.

Levert u ook in het buitenland?
Ja, wij leveren wereldwijd. Voor de transportkosten naar het buitenland kunt u mailen voor een prijsopgave. In Nederland en België leveren wij gratis!

Kan ik als Belgische ondernemer inkopen zonder BTW?
Ja, dat kan. Indien u een bestelling plaatst zult u automatisch een factuur ontvangen inclusief BTW. Nadat wij uw BTW-nummer hebben gecontroleerd zullen wij u een nieuwe factuur toesturen waarin de BTW is verrekend.

Hoe weet ik wat de verzendkosten zijn voor mijn bestelling?
Al onze producten worden binnen Nederland gratis verzonden!
In België leveren wij gratis bij een aankoopbedrag boven €500,00.
Is het aankoopbedrag lager dan €500,00 worden er €25,00 aan verzendkosten in rekening gebracht.

Wanneer u een artikel aan ons wilt retourneren rekenen wij hier echter wel transportkosten voor. Neem voor meer informatie hierover contact met ons op.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling geleverd wordt?
Voor grote en/of meerdere pakketten:
Uw bestelling wordt geleverd door onze transporteur. U krijgt altijd enkele dagen van te voren bericht van onze planner omtrent de afleverdatum. Een dag van te voren kunt u met de transporteur contact op nemen voor een tijdsindicatie.

Voor kleinere pakketten:
Uw bestelling wordt geleverd door onze pakketdienst. U krijgt bericht per mail wanneer de transporteur langs komt.
Bij bezorging via de pakketdienst kunnen wij u helaas geen tijdsindicatie geven, wel kunt u de bestelling volgen via een Track&Trace nummer dat u per mail krijgt opgestuurd.
Mocht u niet thuis zijn, graag een briefje op de deur plaatsen zodat de transporteur bij de buren kan leveren. Mocht er de eerste keer niemand thuis zijn, dan komen ze nog een tweede keer langs!

Kan ik een geleverd artikel ook retourneren?
Ja, dat kan tot 14 dagen na ontvangst. Voorwaarde is wel dat het artikel ongemonteerd en onbeschadigd weer terug geplaatst kan worden in de originele verpakking. U kunt het pakket zelf terug brengen of laten ophalen door onze transporteur. Vermeld duidelijk bij het retouradres het factuurnummer. De transportkosten hiervoor zijn dan voor uzelf! Deze transportkosten variëren en zijn afhankelijk van het volume en gewicht van het pakket. Neem voor een exacte prijsopgave contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ook annuleren?
Dat kan. Voorwaarde hiervan is dat een artikel niet speciaal voor u besteld is. Is dit wel het geval dan dient u 30% annuleringskosten van het product te betalen.

Wat te doen bij schade tijdens transport?
Helaas kan het voorkomen dat er een artikel beschadigd aankomt, mocht dit het geval zijn meldt dit dan binnen 2 dagen na levering aan ons! Graag ontvangen wij een of meerdere foto's die de schade tonen met een beschrijving van de klacht via de mail ( klantenservice@4udesigned.nl ovv uw Bestelnummer) . Plaats het artikel terug in de originele verpakking zodat deze eventueel door ons transportbedrijf weer opgehaald kan worden. Wij streven ernaar de melding binnen drie werkdagen af te handelen. Wij nemen hierover hoe dan ook zo snel mogelijk contact met u op om de kwestie op te lossen!

Welk afleveradres kan ik opgeven?
Belangrijk is dat u een afleveradres opgeeft waar meestal iemand aanwezig is . B.V. werk , thuis, vrienden , buren , opa en oma.

Leveren jullie ook onder rembours?
Ja, wij kunnen ook onder rembours leveren, de bestelling kan dan alleen contant voldaan worden bij onze chauffeur. Uw bestelling onder rembours laten bezorgen kost €25,00.

Levert u de meubels gemonteerd?
De meubels worden geleverd zoals deze in de doos zitten. Meestal is dit ongemonteerd, maar soms gemonteerd. Wij monteren de meubels niet.

Tot waar leveren jullie?
Wij leveren tot aan de eerste deur.

Moet ik de vervoerder helpen tillen?
Ja, onze chauffeur komt alleen, daarom is het bij grote of zware pakketten noodzakelijk dat hij geholpen wordt.