We hebben een groot aantal producten op voorraad in ons eigen magazijn. Dat betekent dat we je aankoop in de meeste gevallen snel bij jou thuis af kunnen leveren. Sommige producten hebben echter een iets langere levertijd. We proberen onze levertijden zo actueel mogelijk te houden zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Als er bij een product direct leverbaar aangegeven staat betekent dat dat we dit product op voorraad hebben in ons magazijn. Kleine pakketten zoals accessoires of bijvoorbeeld eetkamerstoelen kan je binnen 1 tot 2 werkdagen in huis verwachten. Grote pakketten zoals een eettafel of kast leveren wij op afspraak. Je kan in dit geval het beste uitgaan van 1 tot 8 werkdagen levertijd. De levering van grote pakketten vindt altijd in overleg plaats.

We geven de levertijden duidelijk op de productpagina aan en vermelden deze ook op de factuur. Voor verdere vragen over leveringen en levertijden kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Telefoon: 075-6210015

Email: Klantenservice@4udesigned.nl

Nee hoor, dit is niet nodig! Je kan gewoon een bestelling plaatsen in onze webshop zonder account. Als je wel kiest voor een account kan je je bestelling(en) makkelijk volgen, al je orders terugvinden en onthouden we je gegevens zodat je die voortaan niet meer hoeft in te vullen.

In onze webshop kan je gemakkelijk je aankoop veilig online betalen. Wij accepteren de volgende betalingsmogelijkheden:

  • Ideal
  • Bankoverschrijving
  • Bancontact/Mistercash (Belgie)
  • Creditcard (Visa en Mastercard)

In onze showroom in Wormerveer accepteren wij betalingen met bankpas, creditcard en contant geld. Ook kan je natuurlijk met een 4udesigned cadeaubon in onze winkel betalen.

Wij nemen je bestelling pas in behandeling als we een betaling of aanbetaling ontvangen hebben.

Wanneer u producten bij ons heeft besteld ontvangt u direct een orderbevestiging en een factuur per email (Geen orderbevestiging? Check uw SPAM-inbox). Op de factuur vindt u een overzicht van uw bestelling en de verwachte levertijd. Zodra de betaling bij ons binnen is, wordt de bestelling verder in behandeling genomen.

Binnen Nederland worden onze producten gratis geleverd vanaf een minimale besteding van €100,-! (met uitzondering van de Waddeneilanden). Bij bestellingen onder de €100,- rekenen wij verzendkosten van €9,95. In België leveren wij gratis bij een aankoopbedrag boven €500,-.
Is het aankoopbedrag lager dan €500,- dan wordt er €25,- verzendkosten in rekening gebracht.

Als er bij een product direct leverbaar aangegeven staat betekent dat dat we dit product op voorraad hebben in ons magazijn. Kleine pakketten zoals accessoires of bijvoorbeeld eetkamerstoelen kan je binnen 1 tot 2 werkdagen in huis verwachten. Grote pakketten zoals een eettafel of kast leveren wij op afspraak. Je kan in dit geval het beste uitgaan van 1 tot 8 werkdagen levertijd. De levering van grote pakketten vindt altijd in overleg plaats.

 

Voor kleinere pakketten:
Kleinere pakketten worden geleverd met PostNL. Je ontvangt een email als je bestelling door PostNL is opgehaald in ons magazijn. Ook ontvang je van PostNL een email met een track & trace code waarmee je het pakket kan volgen. Het pakket word doorgaans de volgende werkdag bij jou thuis geleverd. PostNL levert van maandag tot en met zaterdag.

Mocht je onverhoopt toch niet thuis zijn dan ontvang je een briefje in de brievenbus. Het kan zijn dat het pakket is afgeleverd bij de buren of naar een PostNL punt is gebracht. Dit kan je in de track en trace code ten alle tijden nakijken.

Voor grote en/of meerdere pakketten:
Je bestelling wordt geleverd door onze transporteur. Er wordt altijd van te voren contact opgenomen om een afleverdatum door te geven. Mocht de aangegeven leverdatum niet uitkomen, neem dan zo snel mogelijk contact op via de aangegeven contactgegevens. Leveringen van grote pakketten vinden plaats van maandag tot en met zaterdag.

Wij leveren je bestelling tot na de eerste deur op de begane grond. Dit houdt in dat je zelf verantwoordelijk bent voor voldoende hulp om de bestelling naar binnen of naar boven te dragen.

Als je op een etage woont en er is een lift aanwezig waar de  meubelen in passen dan brengen wij deze natuurlijk naar de voordeur.

Passen de meubelen niet naar binnen, dan laten we na overleg met jou de bestelling buiten staan of nemen wij deze weer mee en zullen we kosten in rekening moeten brengen voor een extra bezorgpoging.

Mocht de inzet van een verhuislift nodig zijn bij de levering dan dien je deze zelf te regelen en ben je zelf verantwoordelijk voor de kosten hiervan.

Tegen betaling is het mogelijk de meubelen naar boven te brengen met de trap tot een maximum van 4 verdiepingen. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de situatie ter plaatse en zijn altijd in overleg. Vraag ons naar de mogelijkheden.

Mocht de levering op de afgesproken leverdatum onverhoopt toch niet uitkomen, neem dan meteen contact op. We zullen dan samen met jou kijken of het mogelijk is om de leveringsdatum nog te verzetten.

Ben je niet thuis op de afgesproken leverdatum dan zullen wij kosten in rekening moeten brengen voor een extra bezorgpoging.  Je mag je bestelling natuurlijk ook altijd kosteloos komen ophalen in ons magazijn in Wormer, dit kan van maandag tot en met zaterdag van 9 tot half 6.

Jazeker! We kunnen je bestelling kosteloos twee weken in ons magazijn opslaan. Wil je dat we je bestelling langer opslaan dan vragen wij een kleine bijdrage. Neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden en tarieven.

 

De verwachte levertijd van de bestelde producten kan je terugvinden op de factuur. Als je bestelling compleet in ons magazijn is ontvang je een mail of wordt er telefonisch contact opgenomen om een afspraak voor levering te maken

Wij leveren jouw bestelling gewoonlijk als deze compleet in ons magazijn is. Wil je liever een deel van je bestelling eerder ontvangen? Dat kan! Je kan dit aangeven in de notities tijdens het plaatsen van de bestelling of neem contact op met onze klantenservice en er wordt samen met jou gekeken naar de mogelijkheden.

 

Jazeker, als we de producten op voorraad hebben in ons magazijn (levertijd: direct leverbaar of beperkt op voorraad) kan je deze zelf ophalen.

Afhaaladres: Veerdijk 28 B/C, 1531 MS, Wormer

Als je de bestelling zelf op wilt komen halen kan je het beste van te voren even bellen (075-621 0015), dan zorgen we dat je bestelling klaar staat om af te halen.

Nee. In de showroom hebben we slechts een selectie van de producten in de webshop. Of een product in de showroom te zien is staat altijd vermeld onderaan in de productinformatie.

Ja! Onze showroom geopend van maandag t/m zaterdag van 9.00 – 17.30 uur

Het adres van onze showroom is:

Veerdijk 28 B/C
1531 MS Wormer (circa 15 min. rijden vanaf Amsterdam)

Tel. 075 – 6210015 ( tussen 9.00 uur en 17.30 uur)

Als je nieuwe aanwinst toch niet helemaal in je interieur past of niet aan je verwachtingen voldoet, mag je een product natuurlijk retourneren. Neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op. Alle producten moeten in originele staat en verpakking bij ons retour komen. Je kan de bestelling kosteloos retourneren in ons magazijn in Wormer of op eigen kosten terugsturen of thuis op laten halen.

Heb je een product ontvangen met een beschadiging? Dat is heel erg vervelend, wij staan altijd garant voor beschadigingen! Zorg dat je binnen 3 dagen na ontvangst van je bestelling een foto stuurt naar onze klantenservice (klantenservice@4udesigned.nl) van het mankement onder vermelding van het factuurnummer, zodat wij je verder kunnen helpen! Zie je al schade aan de verpakking van het pakket als deze bezorgd wordt? Weiger het pakket dan, grote kans dat de producten die erin zitten dan ook beschadigd zijn.

Dat kan zeker! Als je toch besluit de order of een deel daarvan te willen annuleren is dat mogelijk. Een voorwaarde hiervan is wel dat het artikel niet speciaal voor jou besteld is of op maat voor jou gemaakt is. Is dit wel het geval en is het product nog niet geleverd, dan rekenen wij 30% annuleringskosten. Is het product wel al geleverd, dan rekenen we 50% annuleringskosten + retourkosten.

Wil je je bestelling wijzigen? Neem dan contact met ons op! Dan kijken we samen met jou naar de mogelijkheden.

 

Er zijn verschillende manieren om een pakket te retourneren:

Optie 1: Je kan er voor kiezen om het pakket bij jou thuis af te laten halen door een bezorger van PostNL. Voor het afhalen van het pakket brengen wij een bedrag van €19,50 per pakket in mindering op het terug te storten bedrag. Indien je voor deze optie kiest kan je zelf een doordeweekse dag naar keuze aangeven.

Optie 2: Je kan er ook voor kiezen om het pakket zelf terug te sturen via een PostNL servicepunt. De kosten die daar aan hangen zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket. Meer informatie over de tarieven kan je vinden op de website van PostNL. Deze kosten zijn voor eigen rekening.

Let op: Het zelf retourneren van een pakket is op eigen risico, het dient onbeschadigd in ons magazijn aan te komen. Indien het pakket met schade bij ons retour komt is het mogelijk dat we niet het gehele aankoopbedrag terug kunnen storten.

Optie 3: Het pakket zelf terugbrengen naar ons magazijn mag natuurlijk ook altijd! Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Is jouw pakket groter dan 100x78x58 of zwaarder dan 31 kilo?

Dan valt deze niet meer onder pakketpost en gelden er andere tarieven voor het retourneren. Deze zullen wij hieronder even op een rijtje zetten:

Nederland (per pakket) België (per pakket)
Pakketten lichter dan 31 Kilo €45,- Pakketten lichter dan 31 Kilo €65,-
Pakketten tussen de 31 en 70 Kilo €60,- Pakketten tussen de 31 en 70 Kilo €70,-
Pakketten zwaarder dan 70 Kilo €120,- Pakketten zwaarder dan 70 Kilo €150,-

Retouradres

Veerdijk 28 B/C

1531 MS Wormer

 

In principe mogen al onze producten retour. Wij kunnen alleen in de onderstaande gevallen het aankoopbedrag niet of niet volledig crediteren:

  • Artikelen die langer dan 14 dagen in het bezit zijn van de klant kunnen niet meer geretourneerd worden en komen dus ook niet in aanmerking voor creditering.
  • Maatwerk artikelen nemen wij niet retour.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn. Deze artikelen zullen wij niet retour aannemen.
  • Artikelen/retouren waarvan de verpakking ontbreekt, nemen wij niet in behandeling.
  • Bureaustoelen en barkrukken met een gasveer mogen niet gemonteerd worden en vervolgens geretourneerd. Deze zullen wij daarom ook niet retour nemen.*
  • Wij kunnen geen dozen opsturen. Jij dient de originele doos te gebruiken.

Artikelen die speciaal voor jou besteld zijn kunnen wel retour genomen worden alleen gelden hiervoor andere voorwaarden. Als het product al geleverd is, dan rekenen we 50% annuleringskosten + retourkosten.

* Heb je een verstelbare bureaustoel of barkruk gekocht met een gasveer? Deze kan na montage niet meer gedemonteerd worden. Mocht je twijfelen aan het product dan verzoeken wij je om de gasveer niet te monteren! Indien je de bureaustoel en barkruk gemonteerd in gebruik neemt is het niet meer mogelijk deze te retourneren.

Als wij het pakket in goede staat hebben ontvangen in ons magazijn kan je binnen 14 dagen het te crediteren bedrag op de rekening waarvan betaald is terug verwachten.

Bijna al onze meubelen worden ongemonteerd geleverd. Mocht je zelf je aankoop niet kunnen monteren of hier geen zin in/tijd voor hebben dan kunnen wij dat tegen betaling voor je doen.

Met onze montage service bieden wij het volgende aan:

  • Het uitpakken van de meubelen.
  • Het monteren van de meubelen.
  • Het retour nemen van alle verpakkingsmaterialen.

De montageservice is momenteel nog niet online af te sluiten. Heb je online meubelen besteld of wil je deze bestellen en wil je gebruik maken van de montageservice? Neem dan contact op met onze klantenservice voor de tarieven en mogelijkheden.

Op dit moment is monteren helaas niet of in beperkte mate mogelijk door de maatregelen omtrent corona. Neem dan contact op met onze klantenservice voor de tarieven en mogelijkheden.

Ja, wij kunnen grote producten soms onder rembours leveren. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.

Ja, onze chauffeur komt alleen, daarom is het bij grote of zware pakketten noodzakelijk dat hij geholpen wordt.

Op de meeste van onze producten zit 2 jaar garantie. Of er garantie zit op een product en hoelang staat vermeld in de productbeschrijving van het product. Fabrieksfouten vallen onder de garantie. Gebruiksschade valt niet onder de garantie (bijvoorbeeld knopen die los laten enz.).

LET OP: Op showroommodellen geven wij geen garantie, u moet deze ook zelf ophalen in de showroom.

Ja, dat kan. Indien u een bestelling plaatst zult u automatisch een factuur ontvangen inclusief BTW. Nadat wij uw BTW-nummer hebben gecontroleerd zullen wij u een nieuwe factuur toesturen waarin de BTW is verrekend.

Ja, wij leveren wereldwijd. Voor de transportkosten naar het buitenland kunt u mailen voor een prijsopgave (klantenservice@4udesigned.nl).
In België leveren wij gratis vanaf €500. (Bij aankopen onder de €500 worden er €25,00 aan verzendkosten in rekening gebracht).